Minden ami érdekel , minden ami foglalkoztat

Minden ami érdekel , minden ami foglalkoztat

Az a nagyobb gyökér amit szállít vagy aki szállítja

2019. augusztus 27. - Első Károly VahÚr

A magyar autós egy csodás népség. Ilyennel mint az index pl kerüléskor már nem is kell, ugyanis jósok vannak az útjainkon tehát  ha te balra nézel, biztos balra fogsz menni. Ugye kocsiba ez evidensen látható is.Szóval csodás sofőrökkel vagyunk körülvéve. A múltkor hallgattam egy beszélgetést mely szerint a kressz táblák a gyengébbek kedvéért vannak, aki nem tud olvasni.. Képzeld ez vezetni fog! Na szóval ahogy megyek, szépen a 4 sávos út  külső sávjában feltűnik mellettem egy kisárus zállító rajta nagy felirattal kertészet , benne 3 fiatal földönkívülivel akik nagyon lazának és viccesnek gondolták magukat.Bárgyú tekintettel bámultak a mellettük elmenő arcába és gúnyosan köszöntek mintha ismerték. Gondoltam ezt a kedvességet viszonoznom kell. Így hát a leg bűbájosabb mosolyomat elővéve lábbal kormányozva, mintha egy meglepetést tekernék ki ,nyújtottam fel a leghosszabb köszönő ujjamat. Annyira sikeres volt a köszönésem, hogy kis híjján összetörték az előttük haladó fekete nagy autót amiben egy szép egybenyakú úriember vezetett. Magukra hagytam őket, had elmélkedjenek e csodás világ csodás dolgairól.És mentem tovább mosolyogva és kívánva neki minden jót.Béke veletek :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://onnaninnen.blog.hu/api/trackback/id/tr7315027516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása